28 april 2010

dagens so far

















dagens bra:
  • jag tog mig upp klockan skittidigt, åkte till SATS och gick på ett morgonspinningpass.
  • jag stod ut genom hela passet fastän jag tänkte gå och gymma efter en halvtimme på grund av tristess.
  • solen skiner! :)
  • update: christopher har gjort den finaste headern till mig som får mig att osökt tänka på fibes, oh fibes!

dagens dåliga:
  • kommer in i spinningsalen, väljer den sista cykeln som finns kvar och upptäcker snart att ett gammalt hångel sitter mittemot mig rakt över salen. jag är osminkad, ful och har inte gått på spinning på över ett år. flämt.
  • jag hatar spinning. så intensivt. kanske borde stå på "dagens bra" eftersom jag trotsade mig själv.
  • har fortfarande svårt att sova, vaknar vid fem och kan inte somna om. jag misstänker att boven i dramat är bytet av tillverkare av mitt knark.
  • har fortfarande ingen aptit. jävla skitmage.
  • mina fötter dödar mig.
  • jag ska ta spruta idag. smärtan kommer att kosta mig 495 kr x 3. dagens roligaste utgift (förutom mina hålfotsinlägg för 260 pix som mina tantfötter uppenbarligen behöver)

nu gäller det att dagen ordnar till sig så att de bra sakerna blir fler än de dåliga. tur som sagt att solen skiner för jag är på gott humör ändå - och jag har ju faktiskt redan tränat för dagen! :)

Inga kommentarer: