1 juni 2010

vilken tur

Hej! Kaktus Citron har tyvärr valts bort av några kedjor men den ska finnas kvar på ICA, Citygross, större Konsum och Coop samt ”Vi i Stockholms” butiker. Hittar Du inte den i dessa butiker ska Du fråga efter den! Det är i sista hand Handlaren som själv bestämmer sitt sortiment.

Med vänlig hälsning
Anita
SIA Glass AB
anita@siaglass.se


Från: Erica
Skickat: den 31 maj 2010 13:37
Till: info
Ämne: Sorbet Kaktus/Citron

Hej,

Nu har jag inte hittat er Kaktuscitron-sorbet någonstans i Stockholm på oroväckande länge, inte ens på de mest välsorterade matvaruaffärerna. Snälla, säg inte att ni tagit bort den ur ert sortiment för då dör jag lite grann.

Vänligen,
Erica

2 kommentarer:

Å sa...

Ja, nu får du veta hur det känns att "förlora" en favoritglass....jag minns fortfarande min med glädje och saknad...."RABARBERDRÖM".

sa...

Appappapp, dra inte in mig i din glassbitterhet, Kaktuscitron FINNS ju fortfarande, jag måste bara leta lite efter den :)