1 juni 2010

jag har ingen fantasi

så jag tänkte låta petter bestämma matvalet ikväll (ungefär som att jag bestämmer jämt annars och inte tillåter honom, men du missförstod fel). jag gissar på:
  • tacos, eller berra som vi kallar det (okej, vi åt det i förrgår på hans födelsedag när födelsedagsbarnet själv fick bestämma, men herrn får inte nog av tärnad tomat och curryguacamole).
  • kött och potatis. eller jag menar kött och crisscuts.
  • spaghetti och köttfärssås.
  • äta ute - indiskt.
dessa val under förutsättning att petter inte läst detta och fuskat fram ett recept på kikärtsbiffar och broccolimos. petter? ja? broccoli?

fortsättning följer.

update: det blev hamburgare. vilket (faktiskt) var mitt nästa alternativ, jag hade bara glömt bort vad det var. vi kan i varje fall enas om att mannen gillar köttfärs :)

Inga kommentarer: