9 april 2010

inga fingrar i snoken

nu är det färdigpetat i näsan. fick en bakterieföreläsning av mor igår, om hur att bita på naglarna är som att slicka på en allmän toalett. så därför ska inte fingrarna upp i snoken heller. det gör mig lite moloken att även det nöjet försvinner (inte får man äta godis, glass och kakor i stora lass varje dag heller, det är så orättvist), att pilla ut de senaste dagarnas föroreningar på toaletten är ju hur mysigt som helst. för att inte säga intressant ibland, man vet aldrig vad som kan tänkas komma ut.

en gång hade jag blött näsblod och försökte få ut en liiiiten, liten snorkorv som satt längst in och kittlade. den vägrade att ge med sig och åkte bara in igen när jag väl fått tag i den. efter tio minuters enerverande pillande så fick jag till slut fatt i den rackaren och ut kom (på riktigt) en fem centimeter lång blodsnorsträng. det kittlade som fan, men det var ganska roligt. har aldrig sett en sådan förut och inte efter heller för den delen. att få ut en blodsnorsträng är liksom mitt mål sedan dess eftersom det var en sådan konstig kittelkänsla.

men nu är det roliga slut, jakten är över och ett stycke Nozoil för torra näsor bör inhandlas.

Inga kommentarer: