3 juni 2010

motherabitcha!

enligt ett tidigare inlägg har jag i ärlighetens namn inte så många biverkningar av mitt knark. men de jag har är fullkomligt - för att säga det rent ut - skitjobbiga.
man kan ju tycka att smakförändringar inte är en sak att bråka om, men det är banne mig KAT-A-STROF.

jag älskar havregrynsgröt. med kanel. jag har kanel i allt och skulle kunna snorta det för närmare umgänge. jag kan inte äta gröt längre utan att må fasansfullt illa (som just nu med andra ord för att jag prompt skulle prova igen). min gröt! det värsta är att jag även har det svårt med yoghurt - min gamla lyxiga helgfrukost - och jag börjar undra om det är kanelen som är boven. förstår ni hur *##*^""@ det här är?
hörde jag att jag inte är sugen på socker längre i och med biverkningen? nej, det gjorde jag sannerligen inte.

nu ska jag försöka att inte kräkas.

2 kommentarer:

Å sa...

Aj då, du får lugna dig med kanelen? Eller är du på kanelen? Hihihi

sa...

da-da-dum-disch!