28 maj 2010

kvällen är räddad












bild från esceurovision.com

jess, läste att anna bergendahl inte tog sig vidare till esc-finalen imorgon. det betyder alltså att jag inte behöver titta på den utifall att hon skulle ha en chans. jag visste att det skulle gå dåligt för henne i finalen, men jag trodde i varje fall att hon skulle gå till final. jag visste att vi skulle ha skickat salem al fakir i stället, detta musikaliska geni. men det är så logiskt, ingen fattar utom jag.

hur som, stackars lilla flicka.

2 kommentarer:

Christopher sa...

Nej nej, vi skulle så klart ha skickat Eric Saade! Fatta, en docksöt pojke i DUSCH! Kan det blir bättre?

sa...

Meh, han hade ju uppenbart rippat Brittans "Womanizer" så det hade bara blivit en pinsam diskvalificeringshärva. Men söt, javisst! (Förresten så såg jag honom live i några minuter i helgen då han spelade i Farsta. Eller nej, det var en mur av småtjejer framför scenen så jag såg inte alls, men jag hörde och det räknas lite grann)