5 maj 2010

köptips om du inte vet vad du ska lägga dina pengar på








var på å city igår för att köpa nya gummigrejor till min ögonfransböjare. fick snabbt reda på nackdelen med att ha ett dyrt märkesverktyg eftersom även reservdelarna kostar orimligt mycket pengar för vad man får. två (och det var väl en jävla tur att det faktiskt låg två i den lilla påsen) gummipluppar till det icke motiverade priset av 95 kronor. nittifem spänn! för något som kostar max 30 öre i tillverkningskostnad! (men då får jag ju inte glömma att den lilla designade påsen hade en perforeringsrand längst ned för lättare åtkomst. mycket värt.)

hade inte fransböjaren varit så kolossalt bäst så hade jag smält ned den för länge sedan.

2 kommentarer:

Åsa sa...

NU förstår du varför jag håller mig till billigabea. Puss

sa...

1. Nej, det gör jag inte eftersom Bea aldrig skulle komma i närheten av Shiseidos kvalité.
2. Hurru du fröken jag-har-shu-uemura's-fransböjare-som-kostar-lika-mycket, jag tycker att du ska vara tyst nu :)

Puss tillbaka.