31 maj 2010

bokhora

beställde tre böcker förra veckan som nu har skeppats åt mitt håll. tanken är att jag ska låta bli dem tills vi åker till turkiet plus att jag ska ta med mig en eller två böcker hemifrån som jag inte läst. får se hur det går, är på sluttampen av "presidentens hustru" och vet inte hur jag ska stå ut i nästan två veckor utan en bok att läsa, eftersom jag av ren princip inte vill köpa ytterligare en.

dessa är snart hemma hos mig:
 "boktjuven" av markus zusak











"en mörkrädd pojke" av justin evans










"hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" av jonas jonasson









sedan längtar jag efter mia skäringers (älsk!) "dyngkåt och hur helig som helst" som har legat hemma och lockat ett tag.

hoppas, hoppas att alla är någonting att ha, annars kommer jag dö av tristess i solstolen...

Inga kommentarer: