15 april 2010

torsdagsunderhållning












årets guldäggsfest som ska underhålla reklamvärlden är tydligen i kväll. christopher chockade mig i förrgår med att berätta om dagens festlighet, jag hade totalt glömt bort hela guldäggets existens. och faktum är, att jag är totalt ointresserad av att gå det här året. och det känns så skönt. hade ingen större lust förra året heller men jagade ändå ångestladdat tag på en biljett och tog mig dit. ingen ångest i år och ingen tanke om att gå. så nu kan jag bara njuta av det vackra vårvädret och promenera hemåt...älskart.

4 kommentarer:

Christopher sa...

Bakis....

sa...

Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa! Så går det när man är ute och stekar sig i Nacka Strand ;)
Själv är jag fräsch som en nyponros!

Den stora frågan, var kvällen innan värd huvudvärken dagen efter?

Christopher sa...

Så klart att den var!
Det var ju Guldägget, du vet hur det är; Massa glada människor man känner, glada minnen och mycket alkohol... ;)

sa...

Jo tack, jag kommer ihåg 07, det var definitivt min värsta baksmälla någonsin :)