16 april 2010

scä


















var och hade ett riktigt bra möte hos behandlaren på luna i morse. det känns verkligen att jag har gått framåt, och hon höll med. jag fick till och med ur henne ett leende och ett segertecken i luften :)
rädslan för bakslag finns dock där som en skugga var jag än går, men just nu går det bra. just nu klarar jag av att tänka bra tankar. just nu har jag en mer normaliserad relation till mat och hälsa.

den omgång av luna som jag är tilltänkt för startar den 30 augusti. jag och behandlaren ska ses igen i början av månaden för att se hur det har gått och om jag fortfarande är i behov av fyra månaders heltidsbehandling. man kan ju alltid hoppas på inte. jag hoppas på inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir bra...vad det nu blir. Du är bäst å din syrra förståss. Puss mor

sa...

Tur att du tog med syster också, du vet ju hur jag inte står ut med att jag skulle vara bäst utan att hon är med på ett hörn :)
Pussokram